Ce este Omul?

om

Am vrut sa stiu cum se poate defini cel mai bine un om, si pentru acesta am cautat o definire cat mai completa, si ce credeti? am si gasit:D

Pe langa faptul ca aceasta definire este ceea mai completa, din punctul meu de vedere ea este si ceea mai reala.

Omul este ca o suflare, zilele lui Sunt ca umbra care trece. (Psalmi 144:4)

Dupa cum vedeti aceasta definitie a omului este din Biblie. Dar ce este Biblia ?

Si pentru acest lucru tot in Biblie am gagit raspuns:

‘Aşa vorbeşte Domnul, Dumnezeul lui Israel: „Scrie într-o carte toate cuvintele pe care ţi le-am spus” ‘ (Ieremia 30:2) Biblia – cuvintele lui Dumnezeu.

Voi cum ati defini Omul/ Un om ?

Lasă un răspuns

