Exista sau Nu exista FERICIRE

Dupa o jumatate de zi, plina de scoala si de drumuri in toate directiile, am avut ceva timp sa ma odihnesc linustit. Linistit..? Degeaba am stat in pat nu m-am putut deconecta si au inceput sa mi-se invarta rotitele in cap.

Timp de ceva vreme am reusit sa trec cu mintea prin n lucruri, unele mai faine decat altele, am inceput sa visez :D, acesta a continuat asa pana cand nu am dat de „fericire„.

Cand am ajuns la acest subiect, sa il numim acuma o stare deosebita, bineinteles am vrut sa il definesc cumva si mai ales sa intru in detalii.

Dupa ceva vreme am reusit sa ii dau o prima forma, dar am simtit nevoia de a-mi satisface curiozitatea si am intrat pe net si am cautat dupa „fericire”, suna cam ciudat? :P, stiu

Sincer sa fiu nici nu m-as fi asteptat la surpriza ce ma astepta, si ce ma astepta?, inca din primele siteuri pe care am intrat am dat de citate/definitii fiecare adevarat in sensul ei.

Iar dupa o vreme am realizat ca, fericirea pentru fiecare om este altceva.

Degeaba as vrea sa definesc fericirea ca poate pentru o alta persona inseamna cu totul si totul altceva. Asa ca intristat de faptul ca nu am gasit o fericire generala am incercat sa imi accept propria varianta.

Fericirea este o stare in care te simti implinit.

Lasă un răspuns

