Intrebare

am o intrebare catre voi cititorii acestui blog

ce este / a fost cel mai greu lucru in Viata Ta ?

si ca sa fiu corect am sa raspund prima data eu, si dupa aceea va astept raspunsurile voastre

ce a fost cel mai greu lucru pentru mine pana acuma : – ? cred ca obtinerea increderii unei persone la care tin foarte mult, recunosc ca nici pana acuma nu cred ca am reusit 😛 dar icercarea moarte nu are 😀 mai incerc [-o aveti ceva sfaturi 4me..

iar acuma vreau sa imi povestiti voi cu ce obstacol/ confruntare/.., vati intalnit in viata voastra 8->

Lasă un răspuns

