About me

1. Sunt baiat
2. Port ochelari
3. Nu sunt impotriva compararii
4. Invat sa cant la orga electrica
5. Imi place sa conduc masina lu taica-meu
6. Scriu esential de mult la calculator, comparabil cu cat scriu cu stiloul
7. Nu imi place cand sunt intre necunoscuti
8. Imi plac filmele cu happy end
9. Joc un joc fara frasit si inca nu stiu de ce il joc
10. In scoala matelatica m-a deconecta de la lume
11. Vreau sa fac poze
12. Nu am un anotimp preferat
13. Nu am multi prieteni
14. Vreau sa fiu happy
15. Mandolina a fost primul instrument pe care am l-am invatat
16. Deobicei imi fac planuri
17. Dorm putin
18. Daca nu am ce face si am unghii, nu folosesc unghiera
19. Imi place culoare albastra
20. In afara de manele ascult tot
21. Stiu sa joc carti
22. Nu beau cafea
23. Im place Timisoara, doar nu se compara cu The Home 😛
24.
25. Nu stiu ce ma asteapta

Lasă un răspuns

