De unde unde .?..

Intrand in panoul de control al acestui blog am observat ceva, postul Exista sau Nu exista FERICIRE este tot timpul in lista Top Post, si ceea ce m-a surprins este ca deseori este in top, so: m-am intrebat cum de se poate? raspunsul a venit instantaneu, lumea este tot timpul in cautarea fericirii.

Fiecare conducator, sa spune conducator auto, care conducand masina ajunge la o intersectie de drumuri, inainte de a misca volanul/ vira, din instinct se uita in prejur, pentru a se asigura. Dar cand un omul, in viata lui, cand ajunge la o astfel de intersectie unde sa se uite?

Si eu am ajuns la o intersectie, eu in care directie sa ma uit?

Viata mea este o dezordine, dezorientare. Vreau ceva stabil & precis & sigur in viata mea, daca nu primesc asta – sunt pierdut!

Unde este fericirea mea? nu stiu

Voi unde sunteti? in ce directie o luati? dupa ce va ghidati?

Lasă un răspuns

